LtIRuIEn

REKLAMINĖS IR PREKYBINĖS ĮRANGOS GAMYBA

REKLAMINIAI IR
INFORMACINIAI STENDAI
Informacinių reklaminių displėjų švieslenčių ir reklaminių stendų gamyba ir montavimas. Pastatomų vidaus ir išorėsstovų skydų gamyba
         
Lauko reklama
Lauko reklama

Atliekame visus lauko reklamos projektavimo, gamybos, transportavimo ir montavimo darbus visoje Lietuvoje. Mes taip pat pagal poreikį numontuosime arba atnaujinsime seną lauko reklamos priemonę. Jeigu neturite paruošto maketo mes pagal jūsų pageidavimus suprojektuosime ir sukursime lauko reklamos priemonės dizainą,  pagaminsime ir sumontuosime jūsų nurodytoje vietoje.

Lauko reklamos priemonės:

  • Pilonai;
  • Iškabos;
  • Reklaminiai skydai;
  • Informaciniai skydai;
  • Šviesdėžės;
  • Plakatai;
  • Tūrinės raidės;
  • Tentai;
  • Stovai;
  • Reklama ant automobilių;
  • Reklama ant viešojo transporto.

Teikiamos paslaugos

  • Lauko reklamos projektavimas;
  • Lauko reklamos gamyba;
  • Lauko reklamos transportavimas ir montavimas;
  • Lauko relkamos atnaujinimas.

Reklaminiai stendai pilonai, šviedėžės ir tūrinės raidės – tai dažniausiai naudojama lauko reklamos forma. Ji montuojama gerai matomose vietose netoli pastatų, ant pastatų fasadų arba pakelėse. Lauko reklama gali būti vienpusė arba dvipusė, be apšvietimo, apšviesta arba šviečianti. Priklausomai nuo poreikių, lauko reklama būti gaminama gan didelių gabaritų tam, kad net ir pravažiuojančio automobilio keleiviai galėtų jį pastebėti iš toli.

Lauko reklama ne tik skleidžia informaciją, bet ir paįvairina aplinką, suteikia jai gyvumo bei išskirtinumo vietiniams gyventojams ir atvykstantiems svečiams. Lauko reklama tapo įdomia ir savita išraiškos forma. Ji netgi gali būti savotiška miesto ar gyvenvietės vizitine kortele, pagal kurią svečias susidarys pirmąjį įspūdį apie vietinio gyvenimo ritmo ir tos teritorijos gyventojų įpročius. Reklamos specialistai tvirtina, kad, reklamuojant gaminio vardą ar įvaizdį, vertėtu prisiminti lauko reklamą. Jie mano, kad į lauką vasarą turėtų ypač žvalgytis ledų bei gėrimų gamintojai. Gerai suplanuotą lauko reklamą per 2-4 savaites vidutiniškai pastebi 60% praeinančių ar pravažiuojančių žmonių. Lauke daugiausia reklamuojami automobiliai, kūno priežiūros priemonės bei buitinė įranga. Manoma, kad, atšilus orams, lauke vertėtų reklamuoti alų, gaiviuosius gėrimus bei ledus, nes vasarą mažiau žmonių skaito spaudą, žiūri televizorių.
Lauko (išorinės) reklamos klasifikavimui skiriami šie pagrindiniai lauko reklamos būdai:
  • Reklaminiai plačiaformačiai plakatai;
  • Reklaminiai skydai; reklaminės iškabos;
  • Reklama ant transporto priemonių.
Be šių išvardintų lauko reklamos priemonių, naudojamos nestandartinės, pavyzdžiui, dar tik pasirodanti reklamos priemonė - ekranai ant pastato arba dinaminė reklama (besikeičianti).Lauko reklamos privalumai yra pasiekiamumas, Pastačius lauko stendus strategiškai gerose vietose, reklamą mato didelis skaičius žmonių. Paprastai ją mato tie patys žmonės, todėl ji geriau įsimenama. Norint, kad firmos reklamą pamatytų kuo didesnis žmonių skaičius, stendai išdėstomi keliuose geografiniuose regionuose.
Išorinės reklamos priemonių nereikia dažnai keisti, kurti vis naujų reklaminių maketų, todėl ji tinka firmos ar produkto ilgalaikei strategijai ar įvaizdžiui formuoti. Lauko reklama nereikalauja sudėtingų informacijos pateikimo formų, yra paprasta. Ji pateikiama taip, kad būtų aiški dideliam potencialių vartotojų ratui.
Lauko reklamos paskirtis
Lauko reklamos užsakovas kreipiasi į visuomene tuo metu kai ji ypač palankiai nusiteikusi priimti reklamą. Nuo neatmenamų laikų prekių gamintojai ir pardavėjai, paslaugų teikėjai ir kiti visuomenės nariai intensyviai naudojo vienokiais arba kitokiais reklaminiais tikslais ir iki šių dienų tebenaudoja išorinę lauko reklamą. Miesto gyventojai tiesiog negali nepastebėti lauko reklamos. Jie gali nekreipti dėmesio į kitus reklamos skleidimo būdus. Nesiklausyti radijo, nežiūrėti televizijos, neskaityti spaudos, bet išvengti išorinės lauko reklamos beveik neįmanoma. Kiekvienas gyventojas net nenorėdamas patenka į miesto informacinę erdvę, kur jį iš karto apsupa įvairūs reklaminiai stendai, skydai, rodyklės ir iškabos. Žmogus negali nepastebėti reklaminių iškabų greitkeliuose, pakeliui į oro uostus ir pačiame mieste. Todėl lauko reklama sparčiai plečiasi, ir reklamos gamintojai vis daugiau lėšų skiria jai tobulinti ir plėsti. Lauko reklama yra palyginti pigi su kitomis reklamos priemonėmis ir efektyvumu, greitai išplatinama, informatyvi ir apima didelę auditoriją.
 
Reikalavimai lauko reklamai
Į lauko reklama atkreipia daugelis gatvėje pravažiuojančių ar praeinančių žmonių. Lauko reklamos vidutinis matymo laikas yra 2-4 sekundės  per tiek laiko smegenys gali suvokti ne daugiau kaip 4 skirtingus elementus – trumpą, aiškų firminį šūkį, akcijos pranešimą, prekinį ženklą, veiklos sritį, emocinį vaizdinį, bei interneto svetainės adresą. Kad auditorija pamatytų ir suvoktų bei prisimintų reklaminį pranešimą, lauko reklamos priemonėms keliami šie bendri reikalavimai:
  • Ne daugiau 4 kūrybinių elementų (tekstas – žinutė, prekės pavadinimas, nuotrauka, internetinės svetainės adresas);
  • Žinutės teksto šriftas, prekės logotipas ir emocinis paveiksliukas turi būti matomi ir aiškiai suvokiami per 4 sekundes iš 200-300 metrų atstumo;
  • Žinutės teksto aiškumas iki 5 žodžių būtina koncentruotis į vieną mintį;
  • Grafinis elementas turi būti patrauklus, didelis, greitai suvokiamas, išreiškiantis vieną mintį ar emociją;
  • Reklamos elementai turi ryškiai kontrastuoti (išsiskirti) iš reklamos fono.
Lauko reklamos žinutės tekstas:
  • Nenaudokite tik didžiųjų raidžių;
  • Išlaikykite tarpus tarp raidžių;
Lauko reklamos dizainas
  • Reklamos pranešimas turi atkreipti dėmesį, išsiskirti, šokiruoti ar nustebinti;
  • Reklamos mintis turi būti aiški, turi nelikti nei vieno elemento kurio būtu galima atsisakyti;
  • Kartą pamatęs žmogus turi įsiminti žinutės turinį ir emociją.
Kuo išskirtinesnė ir labiau traukianti akį išorinė reklama, tuo daugiau ji išsiskirs iš kitų lauko reklamų. Nestandartinės formos, įdomūs spalvų deriniai, atitinkamai parinktas apšvietimas - tokia lauko reklama padės išsiskirti ir pritraukti naujus klientus. Lauko reklamos išskirtinumas priklauso tiek nuo vizualinio bei estetinio pateikimo, tiek ir nuo medžiagų, iš kurių ji pagaminta bei vietos, kurioje bus eksponuojama.
Lauko reklamos pasiekiamumas
Lauko reklamos plotų turėtojai tvirtina, kad lauke greitai sulaukiama rezultatų. Be to, apie juos sužino mažesnes pajamas gaunantys žmonės, kurie neperka laikraščių. Tačiau, pasak reklamos specialistų, lauko reklama geriausiai tinka gaminio įvaizdžiui formuoti ir vardui kurti. SIC GallupMedia duomenimis, į transporto stotelių ir apšviečiamųjų vitrinų reklamą per 3-4 kampanijos dienas dėmesį atkreipia 70 - 85 % miesto gyventojų. Į didelių reklamos stendų reklamą dėmesį atkreipia 50 - 60% gyventojų. Lauko reklama yra publikuojama viešoje erdvėje, todėl ji neabejotinai pasiekia savo vartotojus. Žmonės negali lauko reklamos„išjungti" ar „išmesti į šiukšlių dėžę". Žmonėms praktiškai neįmanoma praeiti ir nepastebėti lauko reklamos mieste. Lauko reklamos stendai dažniausiai įrengti strategiškai išsirinktose vietose, tai užtikrina, kad per trumpą laiko tarpą reklamą pamatys didelis skaičius žmonių tiek pėstieji, tiek vairuotojai mieste, užmiestyje, pagrindiniuose magistraliniuose keliuose. Dažniausiai lauko reklamą mato tie patys žmonės keletą kartų, todėl reklamos žinutė yra geriau įsimenama.
Lauko reklamos efektyvumas
Stendai turi būti eksponuojami kelis mėnesius. Remiantis užsienio reklamos pasiekiamumo tyrimais, lauko reklamą reikėtų keisti ne rečiau kaip kas 2-6 savaites, nes vėliau ji tampa neefektyvi. Lauko reklamos efektyvumas pasireiškia ne tik produkto ar paslaugos pardavimų padidėjimu, bet ir auditorijos susidomėjimu bei prekinio ženklo ir reklaminės žinutės įsimenamumu bei produkto pozicijos stiprinimu rinkoje. Pastarasis efektas,lyderiavimo siekiančioms kompanijoms, yra net svarbesnis, nes jis garantuoja ilgalaikę naudą.
Didėjantis lauko reklamos populiarumas gali būti grindžiamas augančiu žmonių mobilumu ir pagreitėjusiu gyvenimo ritmu. Šios priežastys skatina reklamos užsakovus ir gamintojus ieškoti kitų būdų kaip pasiekti vartotoją ne jo namų aplinkoje. Augant gyventojų mobilumui, didėja lauko reklamų efektyvumas miestų centruose ir automagistralėse.
UAB "ACEO"

Draugystės g. 19 LT-51238, Kaunas
El. paštas info@aceo.lt
www.aceo.lt
 
 
© 2013 | UAB “ACEO” - REKLAMINĖS IR PREKYBINĖS ĮRANGOS GAMYBA Interneto svetainių kūrimas, seo paslaugos Interneto svetainių kūrimas optimizavimas seo paslaugos